13 Φεβ 2007

MindBlog


Το MindBlog.gr είναι ένα αξιολόγο site που μεταξύ άλλων λειτουργεί ως κατάλογος με τα καλύτερα ελληνικά blogs.

Βρέθηκα σε αυτό σε μία από τις γνωστές άσκοπες περιηγήσεις μου στο Διαδίκτυο και φεύγοντας συμπλήρωσα σε μια σύντομη φόρμα το όνομα του παρόντος blog. Φυσικά και δεν περίμενα τίποτα, ποιος και γιατί ν' ασχοληθεί με ένα απόλυτα ερασιτεχνικό blog όπως το δικό μου.

Κι όμως, προς έκπληξή μου, δέχτηκα το παρακάτω mail από τον web master του MindBlog.gr :

Αγαπητέ Χρήστο (αν μου επιτρέπεις τον ενικό).
Ευχαριστούμε για την υποβολή του blog σου στο MindBlog.
Σπάνια δεχόμαστε blogs με τόσα λίγα posts. Ο λόγος είναι απλός: θέλουμε να προτείνουμε στους αναγνώστες μας blogs που πέρα από την ποιότητα, θα τους κρατήσουν παρέα για ώρα.
Ωστόσο τo blog σου είναι εξαιρετικό και με χαρά θα καταχωρηθεί στον κατάλογo. Επέλεξα γι' αυτό την κατηγορία "Πολιτική".
Μέσα στις επόμενες ώρες θα γίνει η καταχώρηση, οπότε θα μπορείς και ο ίδιος να το επιβεβαιώσεις.
Σε χαιρετώ.

MindBlog Webmaster
Yiannis Konstantakopoulos
http://www.mindblog.gr/

Με τη σειρά μου, έστειλα την εξής απάντηση:

Αγαπητέ κύριε Κωνσταντακόπουλε και ομάδα του MindBlog,

Σας ευχαριστώ για την καταχώρηση του blog μου στον κατάλογο του MindBlog.
Είναι για εμένα ιδιαίτερη τιμή.

Είναι προφανές ότι είμαι ερασιτέχνης blogger. Μου αρέσει πολύ να γράφω, μόνο που μου αρέσει ακόμη περισσότερο που μπορώ και γράφω όποτε θέλω και όχι όποτε μου το επιβάλλει η δουλειά μου ή το blog μου.
Έπειτα, δε σας κρύβω ότι για έναν νέο που περνάει τους τελευταίους μήνες της ζωής του με όπλο, κράνος, εξάρτυση μάλλον τυχερός είμαι που δεν έχω ξεχάσει ακόμη να γράφω.

Παρ' όλα αυτά υπόσχομαι (στον εαυτό μου κυρίως) ότι θα προσπαθήσω να αυξήσω την ποσότητα των posts μου.

Ο συμπαθής υπολοχαγός που είναι επικεφαλής στο γραφείο που σκοτώνω την ώρα μου τα πρωινά μου είπε σήμερα ότι πολιτικολογώ πολύ και πως αυτό δεν επιτρέπεται στον στρατό. Του είπα ότι μιλάω για κοινωνικά θέματα και όχι για πολιτικά. "Τότε", μου απάντησε χαριτολογώντας, "δε θα μιλάμε καθόλου, όλα στην πολιτική καταλήγουν". Και διατηρήσαμε τη σιωπή, αφήνοντάς με με την απορία αν βρίσκομαι σε στρατόπεδο ή στο Τάγμα των Μοναχών της Σιωπής...

Θεωρώντας την ιστορία διευκρινιστική, σας ευχαριστώ που επιλέξατε την κατηγορία "Πολιτική" για το blog μου.

Συνεχίστε την καλή δουλειά.


Η τελευταία καταχώρηση του ταπεινού blog μου με τον τίτλο "Δεκατρία", κι ας μην είχε αμιγώς πολιτική χροιά, έχει όντως την τιμή να φιλοξενείται στη λίστα της κατηγορίας "Πολιτική" του MindBlog.gr, κάτω μάλιστα από ένα κείμενο του blog "Υπάρχουμε...Συνυπάρχουμε;" του αγαπημένου μου κ. Γκάζι Καπλάνι. Συμπτωματικά διάβασα πριν λίγες μέρες το τελευταίο βιβλίο του κ. Καπλάνι "Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων" και το βρήκα καταπληκτικό. Επίσης συμπτωματικά, μόλις προχτές διασκέδασα πολύ όταν διάβασα πως πρότειναν το συγκεκριμένο βιβλίο για κάποιο βραβείο καλύτερης μετάφρασης στα ελληνικά, αλλά ο τρομερός κ. Γκάζι τους ξάφνιασε (πάλι) όταν τους ενημέρωσε πως το βιβλίο αυτό δε μεταφράστηκε, αλλά γράφτηκε (ναι, ναι από κάποιον Αλβανό) originally στα ελληνικά...

Για λόγους ευγένειας τοποθετώ στη δεξιά στήλη του blog ένα banner του MindBlog.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ta lega egw apo to prwto post oti kapou thn phgaines th douleia...H perhfania mou ksexeilizei file!!

Ανώνυμος είπε...

Rixnontas mia matia sto blog sou mesa apo to mindblog, pistevw oti to blog sou ki as mh grafeis syxna einai ap ta kalytera ellhnika blogs...
O tropos ths grafhs metraei panta kai oxi i posothta.
Na steiloume aithsh ston Meimarakh na valei adsl sto grafeio sou kai na grafeis ta prwina pou skotwneis ton kairo sou sto grafeio...

Ανώνυμος είπε...

na sou pw twra, tha grapseis tipota kainourio h epanapaythkes stis dafnes sou? Epishs, exeis meinei apexw apo to megalo debate sto www.mmethes.blogspot.com kai den yparxei kanenas syntonismos.Valletai to dhmiourgima ths zwhs sou kai esy kouventa. Exeis afhsei tous loxagous na ta vgaloun pera. Mexri kai o Simitis pio syxnes paremvaseis kanei. Ti sas vazoun na kanete pia se ayto to stratopedo? Sygnwmh gia to zoxadiasmeno yfos alla kapoios prepei na se tarakounisei prin einai poly arga!!

Ανώνυμος είπε...

Αργά πήρα χαμπάρι όλο αυτό το post.

Όμως, όπως είπε και η Ελευθερία, είναι ο τρόπος γραφής που κάνει τη διαφορά.

Ευχαριστώ με τη σειρά μου για τα καλά λόγια. Καλή συνέχεια.